tom waits make it rain

 

She took
あいつはもっていった
all my money
俺の有り金ぜんぶ 
And my best friend
そして俺の一番の友達を
You know the story
よくある話だよな


Here it comes again
おいでなすったって訳だ
I have no pride
おれには誇りはない
I have no shame
恥ずかしげもなく 言うよ

  

 

 

You gotta make it rain
雨を降らせろ
Make it rain
雨を降らせやがれ

 


Since you're gone
おまえが行っちまってから
Deep inside it hurts
身体の奥深くが痛む
I'm just another sad guest
俺はこの暗い地上にまたやってきた
On this dark earth
哀れなよそ者のカモってわけだ 


I want to believe
もう一度この世の慈悲を俺に
In the mercy of the world again
信じさせてくれるなら 

 

 

Make it rain,
雨を降らせろ
make it rain!
雨を降らせやがれ 

 

 

The nite's too quiet
静かすぎる夜に
Stretched out alone
孤独な身を横たえてた
I need the whip of thunder
雷よ 鞭のように打ってくれ
And the wind's dark moan
そして風よ 暗いうめき声をくれ
I'm not Able, I'm just Cain
俺は善人じゃない 俺も悪人だってだけさ
Open up the heavens
だから 天国をこじあけて
Make it rain!
土砂降りにしてやるのさ

 

 

 

I'm close to heaven
天国が近づいてる
Crushed at the gate
門をぶち壊してやったさ
They sharpen their knives
奴等はナイフをとがらせていた
On my mistakes
俺の過ちの上で

  
What she done,
なにをあいつがやったのか
you can't give it a name
名前なんかつけてどうするっていうんだ

 

You gotta make it rain
雨を降らせてくれよ
Make it rain, yeah!
雨よ降ってくれ イエー 

 

 

 

Without her love
あいつの愛なしで
Without your kiss
おまえのキスなしで
Hell can't burn me
地獄の火だって これほどまでに
More than this
俺を焼けやしないだろう
I'm burning up all this pain
痛みを火にくべて 俺の身は燃えている
Put out the fire
この火を消してくれよ 

Make it rain!
雨を降らせてくれ 

 

 

I'm born to trouble  
災いのもとに生まれた
I'm born to fate
悪い星のもとに 
Inside a promise
そう決まってるのさ
I can't escape
逃げられやしない 


It's the same old world
このくそったれの変わらない世界で
But nothing looks the same
だけど 何もかもが 形を変えやがる 

 


Make it rain!
雨よ 降るがいい

Got to make it rain
雨を降らせろ
Make it rain
雨よ
You got to make it rain
雨を降らせてくれ
Got to make it rain
雨を降らせてくれ